::Wallahi Watallahi Wabillahi::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

:: Here is my journey! ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Thursday, September 6, 2012

::Dan aku berjalan lagi...::

Assalamualaikum warahmatullah...

Dan bila aku sedar, aku berjalan penuh semangat, langkah demi langkah kaki kuhentak
berjanji tidakkan berhenti walau apa yang terjadi
namun kusedar, kaki ini bisa lemah juga
ketawa dengan kelemahan sendiri
belum mencecah angka 3 tahun pula
manakan ku letak wajah di hadapan Allah
sekejap saja bisa lemah semula
nah, terbukti aku manusia
Astaghfirullahaladzim
walau ku usahakan juga untuk berjalan
tangisan, jeritan semangat melaung laung
harapkan agar kaki kuat semula
namun ku sedar, jika aku teruskan jua, mungkin bisa cedera dan berhenti sebentar
Nah, itu yang parah

kulihat hamba-hamba Nya yang lain memecut laju meninggalkan aku
layakkah aku untuk cemburu?
bodoh untuk cemburu
baik usaha sendiri sahaja bagaimana bisa memecut seperti mereka

aku tidak mampu untuk berhenti
tidak mampu untuk berehat
biar lah aku merangkak bagai si kura kura
biarlah aku mengengsot bagai sang siput
aku tidak mahu berhenti
Mengejar dan mencari cinta dan redha Allah
google image
doakan aku,kalian kalian.


No comments:

Post a Comment