::Wallahi Watallahi Wabillahi::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

:: Here is my journey! ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Sunday, June 17, 2012

::Bismillah::

Assalamualaikum warahmatullah.

2-3 hari ni adalah hari yg memenatkan [cukup2] bg saya. pindah ke sibu for a year. if you're not promoted to 4th year, you should repeat 3rd year as stated. itu fakta bukan auta..memulakan hidup di sibu,...................

pelik. bandar yg pelik.. perasaan pelik sama macam pertama kali saya melangkah ke labuan.

melilau jugak mata melihat bandar sibu ni...

well, sebenarnya bukan itu yg saya nak crita...

esok, 18 jun 2012, kelas pertama saya utk tahun ketiga

saya dapat medicine posting dulu out of 4 postings.

hmm.. tak brani nak kata apa2.

otak kosong semcm je.

well, kosong2 pun, kena isi jugak kan. apa lagi..isi ah.....

pray that everything will be going smoothly as for me and the entire batch.

Ya Allah, permudahkanlah jalanku, juga sahabat2 ku..

dan jgn lupa doa utk saudara2 kita yg tertindas di syria,palestin, mesir,myanmar, filipina dan mana2 yg sewaktu dgnnya. malaysia pun tertindas dalam diam what....hhehehehehe....sensitip ...

ok. dah lewat. preparing myself for tomorrow class. bismillahi tawwakaltu alallah...


No comments:

Post a Comment