::Wallahi Watallahi Wabillahi::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

:: Here is my journey! ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Sunday, July 18, 2010

UNIMAS GEMILANG

salam. again. kembali semula memblog slps 2 minggu menyepi. cewahhh....

fakulti perubatan dan sains kesihatan of unimas...d lot77 kuching. not in samarahan ya. its kuching.

MINGGU ALUAN PELAJAR.
it was a THUMB UP experience!tq to all the L.O.
>>abg DZUL, Kak cak,kak mimi, kak debbie,kak shirly,abg mumu,abg khai, abg hadi,abg haikal,abg lyon dan semua lah. korang best la walaupun I didnt express it facially.kekeekeke...teruskan berjuang dlm kehidupan masing2.jia you....kerinduan ni.anyway,tahniah to me and the medic and nursing members for our cheers winning! MACAM BIASA BRO!!!!!wika wika waka waka!!!!

UNIMED: BUDDY programme
it was ok to me. I got abu zarin zahari as my buddy. the 2nd year student. thanks for the notes. buddies nite,hey,our group attempt the 2nd place for the explorace,menari,cheers. respect la!hahahahaha..though cant beat the lady gaga's team.

tq to all..teruskan perjuangan di sini sehingga ke penghujungnya.insyaallah...time to study and 'being packed' by the classes....EZAH,DO ENJOY IT!!!!!!!!mesti jgn tak mesti!amin...wassalam.oh ya. miss my family very much.my parents!love you all!!!!

2 comments: